środa, 28 stycznia 2015

Fotki z Instagrama z ostatniego czasu, czyli gdzie bylam, jak mnie nie bylo


Hej
Dwa tygodnie stycznia spedzilam w mojej ukochanej Maladze, co prawda upalow nie bylo, ale slonce, rodzinka i relaks poprawiaja mi humor. Czesc z Was pewnie widziala te zdjecia na moim prywatnym Instagramie, ale postanowilam je Wam pokazac na blogu.

Malaga z samolotu.

Widok z okna w samolocie na terenie Andaluzji.

Widok z okna samolotu na terenie Anglii.

Kawka i ogladanie siostrzenca wygrywajacego 13-1.

Z moim Sloncem.

Port w Maladze.

Port.

Najlepsze lody na swiecie w lodziarni Mardel.

Dakota, czyli mieszanka psa i prosiaka.

Modelki.

Palmera jajeczna, uwielbiam, chociaz inne tez sa niczego sobie.

Lody dla Leny- Hello Kitty i Smerfy.

Nerja.

Nerja- domek w skale.

Nerja.

Mama pozuje corce.

El Torcal. Wyciagnelismy tesciowa na ponad godzinny spacer po skalkach i nawet przezyla, chociaz latwo nie bylo.


El Torcal.

Odkrycie wyjazdu- piwo z sokiem cytrynowym.

Koza.

Misericordia.

Churros con chocolate.

Natilla.

Nerja- Plaza De Espana.

Jakas roslinka w parku Las Palomas.

Lenka i slimaczki.

My.

Pozowanie i selfie.

Espetos.

Fritura Malaguena.


Pychotka.


Prawie lato.... mloda wracala z mokrymi spodniami i majtami... musialam na szybko nowe kupic.


Moj wczorajszy zakup, uzylam 3 razy i jestem super zadowolona.


Juz tesknie za Malaga, ciekawe kiedy tam znowu polecimy.




15 komentarzy:

  1. kochana pozazdrościć widoków:) wyglądacie ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach aż się rozmarzyłam , piękne widoki i jakie pyszne jedzonko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne ale jakie kaloryczne... waga mi poszła nieźle do gory

      Usuń
  3. Piękne widoki! Chętnie bym zobaczyła tam również siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak znowu tam zamieszkam to będziesz mogła mnie odwiedzić ;););)

      Usuń
  4. WOW SUPER!! I TE WSZYSTKIE PYSZNOSĆI!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dakota genialna! Widok z góry na Andaluzję zapiera dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do pieska...Dakoty:) to marzy mi się taka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne widoki. Widac, ze wakacje sie uadly:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż przyjemnie pooglądać takie piękne widoki oraz smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń