poniedziałek, 26 stycznia 2015

Poszalalam na zakupach ubraniowych


Hej
W styczniu poszalalam na wyprzedazach, ciezko bylo mi sie oprzec niskim cenom, poza tym w mojej szafie nie bylo prawie nic, co bym nosila. Moje zakupy sa glownie z H&M. Zdjecia sa w wiekszosci ze strony sklepu, poniewaz sama nie potrafie zrobic fotek ubraniom. 
Jasne jeansy kupilam w H&M online za £10 z £29.99 z darmowa przesylka, ciemne za £15 z £29.99 w sklepie stacjonarnym. Za bluze/sukienke zaplacilam £10 zamiast £24. Bluze w gornym prawym rogu kupilam za £5.75 z £12.99, a ta w lewym dolnym rogu za jakies £11 z £14.99. Koszule bawelniana mam za polowe ceny, czyli okolo £4 / posiadam kolor khaki/. Bezowy sweterek mam za £8 z £19.99.


W C&A kupilam okulary przeciwsloneczne w normalnej cenie 9.95€, poniewaz na wakacjach moje oczy caly czas cierpialy, a ja oczywiscie zapomnialam wziasc te ktore mialam w domu.
Naszyjniki byly za 3€ kazdy, obnizone z 10€. 

W hiszpanskiej Zarze ceny byly szokujaco niskie, ja jednak juz poszalalam w H&M, wiec wielam tylko dwie koszulki oversize za £3.95 € kazda. Sa poniecione, ale mam ogromna migrene i nie mialam ochoty ich prasowac do zdjecia.

W H&M skusilam sie tez na bluze w kwiaty za £14.99 i koszulke w czarno-biale paski, ktorej nie moge teraz znalezc. A w Primarku kupilam ciepla pidzamke z pingwinem, cena £12.

Mimo tego, ze prawie wrocilam do starej wagi... ale juz nad tym pracuje... to zauwazylam, ze H&M ostatnio produkuje strasznie duze bluzki/ bluzy/ swetry. Zamowilam wiekszosc M i jedna L i musialam pozamieniac na S, a naprawde jestem duza baba.

Jak tam wasze zakupy na wyprzedazach, poszalalyscie?


17 komentarzy:

  1. Fajne to z pingwinkiem;) ja sie właśnie zastanawiam kosmetyki czy jakiś ciuszek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio cały czas wybieram ubrania zamiast kosmetyków, chyba ze coś się skonczy

      Usuń
    2. No i bardzo dobrze, u mnie niestety od jakiegoś czasu przeważają kosmetyki, ale wiosną bedzie trzeba to zmienić ;)

      Usuń
  2. aaa jaka piżamka! No i zakupy z h&m świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy. Bardzo podoba mi sie bluza w kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bluza się mega podoba ale jakby mechaci się w praniu

      Usuń
  4. Piżama z pingwinem rządzi! :D Bardzo fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze spodnie, tę szarą bluzę j bezową narzutkę bym Ci ukradła ;) tak samo jak i naszyjniki :) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam jedną sukienkę. Nie lubie chodzic po sklepach, a w internetowych nie było już rozmiarów.
    Twoje bluzy mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka sukienek a noszę tylko od czasu do czasu wiec juz nie kupuje

      Usuń
  7. Bardzo fajne rzeczy kupiłaś :-) W h&m można naprawdę znaleźć wiele perełek :-)
    Niech ci się wszystko dobrze nosi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W HM znajduje wiee fajnych ubran, tylko jakosc nie zawsze fajna

      Usuń
  8. Piżamka z pingwinem ekstra:) Bardzo mi się podoba bluza w kwiaty, sama się za taką rozglądam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń