poniedziałek, 16 lutego 2015

Dlaczego Seche Vite jest gorsze od Sally Hansen Insta Dri?!

Hej
Bardzo nie lubie jak musze dlugo czekac, az lakier na paznokciach wyschnie. Dlatego od jakiegos czasu uzywam wysuszaczy. Moim pierwszym byl top coat z Catrice, ktory niestety nie spelnial swojego zadania. Pozniej odkrylam swietny Insta Dri, ktory byl dla mnie strzalem w dziesiatke... jednak ma duza wade, w polowie buteleczki wysycha oraz wysuszacz z Miss Sporty, ktory zmienial kolor lakieru. Z polecenia kupilam Seche Vite, ktory jest uwielbiany przez wielu.
Znalazlam ten produkt w TkMaxx za jakies £5. Moja buteleczka ma pojemnosc 14ml.


Zacznijmy od plusow. Top coat ten super szybko wysusza lakier, pieknie go nablyszcza. Jest wydajny i niedrogi, zapach nie jest powalajacy. Jest bezbarwny, wiec nie zmienia koloru lakieru tak jak ten z Miss Sporty. Jednak ma dwie ogromne dla mnie wady, pierwsza jest to, ze okropnie sciaga lakier i koncowki wygladaja beznadziejnie. Moge godzine przykladac sie do malowania paznokci, a pozniej Seche Vite wszystko popsuje. Poza tym po jakims dniu, czy dwoch kolor schodzi platami, a ja nie moge sie powstrzymac, zeby podwazyc i pociagnac za lakier. W ten o to sposob moja plytka sie niszczy. Czy kupie Seche ponownie? Nie, ale to z tego co pamietam byla moja druga buteleczka. Na pewno kupie Insta Dri z Sally Hansen, chociaz Orly mnie kusi. 

Tak wiem, cale skorki pomazane, ale pierwszy raz kombinowalam z gabeczka.



30 komentarzy:

  1. mam go i jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Seche chciałam kupić ostatnio na promocji w SP ale wszystkie wykupili :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też ściągał lakier. Teraz mam Poshe i nie mam tego problemu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacze na ebay ile kosztuje poshe

      Usuń
  4. Dobrze wiedzieć;) Szkoda ,że ściąga lakier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale niektorzy jakos sobie z tym radza.

      Usuń
  5. Bałam się, że i mnie będzie ściągał. Wystarczy jednak się przyłożyć i pomalować DOKŁADNIE, a końcówki na zakładkę, wtedy jest wszystko miód malina :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Insta nie musze tak sie cackac i mi nic nie sciaga, wiec do niego wroce

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również wolę Insta Dri, nawet jeśli zrobi się z niego glut, czego jednak jeszcze u mnie nie odnotowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gut nie gut, ale nie sciaga lakieru

      Usuń
  8. mam insta dri i jestem bardzo zadowolona. co prawda nie doszlam jeszcze do polowy butelki ale nie zauważyłam żeby gęstniał. miałam ochotę wypróbować seche vite, ale teraz już sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze to tez zalezy od temperaty, a to latem bylo... hmm

      Usuń
  9. Tez go nie lubię przez to ze sciaga lakier, Insta Dri jest genialne ;) próbowałam tez Poshe i Good to go i one tez tak ściagają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a juz mialam Poshe kupowac... dzieki ze to napisalas.

      Usuń
  10. No ja miałam SV ale jakiegoś wielkiego cudu nie doznałam. Może kupię sH

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mialam jeszcze żadnego z nich. Ja obecnie używam wysuszacza z Inglota, możesz zobaczyć recenzje na moim blogu, pozdrawiam :*;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Inglota mi nie po drodze niestety.

      Usuń
  12. a ja zakupiłam ostatnio poshe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie umiem go obsługiwać, ściaga lakier i wygląda niefajnie :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go i szczerze mówiąc u mnie nie ściąga nic :) Wcześniej miałam waśnie Sally Hansen, ale to zasychanie w połowie buteleczki mnie irytowało i postanowiłam coś zmienić. Po Seche sięgnę chyba na próbę po wysuszacz Essie, ciekawa jestem jak on się spisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie sciaga niektorych lakierow Essie, ale wiekszosc innych marek sciaga.

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. U mnie z niektorymi lakierami jest ok, ale z wiekszoscia kicha

      Usuń