czwartek, 12 lutego 2015

Male zakupy ostatnich tygodni.

Hej
Staram sie ograniczac zakupy kosmetyczne i kupowac tylko to, co potrzebne. Calkiem dobrze mi idzie. Mam wiele zapasow, a zuzywanie ich zajmuje mi wieki. Mam kilka zachcianek na ten rok, ale o tym nastepnym razem.

Jak zwykle kupilam FemFresh do higieny intymnej i mydlo Carex, tym razem aloesowe. /£0.99 , £0.85/

W Swieta dostalam zestaw perfum i balsamu do ciala od Caroliny Herrera. Nie do konca moj zapach, ale na pewno zuzyje. Szwagier chyba wybral perfumy po nazwie / mam na imie Karolina heh/.

Moj jedyny kosmetyczny zakup z Hiszpanii- ocet malinowy do wlosow z Yves Rocher. Kosztowal okolo 5€. Na razie po za zapachem nie widze zadnych efektow. Plyn micelarny z Loreal wzielam, poniewaz byl na promocji za £2.40, ale zdecydowanie wole ten od Garnier, bo jest wiekszy i ma lepsza buteleczke, a kosztuje tyle samo. 

Od zawsze chcialam sprobowac robic zdobienia na paznokciach. Kupilam zestaw do stempli od Essence za £3.50 i dodatkowa plytke za £1.50. Niestety tylko jeden lakier z tym wspolpracuje, wiec pewnie udam sie po bialy z Essence specjalny do tego pieczatek.

Zamowilam tez krem bb Misha Perfect Cover w kolorze 21, poniewaz duzo o nim slyszalam dobrego, a wykonczylam  podklad z Revlon i kolejny sie konczy. Za 20ml zaplacilam £4.94. Dalej czekam na przesylke z Korei. / Skonczylam pisac i listonosz przyniosl paczke/

Juz 21 lutego bedzie moje pierwsze spotkanie blogerek w Londynie, nie moge sie doczekac. Na pewno zdam relacje z tego wydarzenia.







25 komentarzy:

  1. Perfumy wybrane po imieniu, dobre;)
    Ja tą plukankę z malin lubię, ale szkoda, że zapach się u mnie nie utrzymuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze, ze wiele dziewczyn lubi ta plukanke.

      Usuń
  2. Ten krem BB też chciałabym wypróbować, ale na razie muszę zużyć ten, co mam :) Szwagier ma fantazję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa fantazja szwagra nie zna granic...

      Usuń
  3. ojjj napisz coś o tym bb więcej proszę:))) ale macie fajnie że macie spotkanie blogerek sama z checia bym sie wybrała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisze, jak tylko cos bede o nim wiedziec.
      Pierwsze moje takie spotkanie >P

      Usuń
  4. Czekam na recenzję kremu BB :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję kremu BB :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne zdanie o micelu z Loreala i Garniera, wolę ten drugi we względu na większą pojemność i lepszą butelkę. Bardzo ciekawi mnie Misha, tez słyszałam o tym BB wiele dobrego ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie Mishy nie uzywam, czekam na lato... abo na przeprowadzke do ES.

      Usuń
  7. Używałam tej płukani octowej YR i bardzo sobie chwaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy u mnie sie sprawdzi jak ogarne puszenie sie wlosow.

      Usuń
  8. Tania ta MISHkA :) aż się muszę skusić na nią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Ebay koreanskie kosmetyki sa tanie. Tylko polskie stronki zdzieraja kase.

      Usuń
  9. Bardzo lubiłam ten ocet malinowy z YR ;) włosy mi po nim tak błyszczały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko ogarne puszenie, to zaczne uzywac tego octu i zobaczymy, czy bedzie roznica.

      Usuń
  10. Do stempelków Essence polecam właśnie te lakiery do stemplowania :). Wiele innych też daje radę, ale te essencowe są takimi pewniakami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzis kupilam bialy i czarny i juz widze roznice, jutro sie pobawie.

      Usuń
  11. Ciekawa jestem, jak sprawdzi się ten BB :)
    Udanego spotkania w Londynie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, mam nadzieje, ze bedzie super.

      Usuń
  12. Nie spodziewaj się wiele po zestawie Essence, tzn. stemplu i płytce. Od siebie polecam MoYou :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poowiem Ci, ze nie jest zle, na razie jestem zadowolona.Ja bede tego uzywac pewnie raz na jakis czas, wiec jest ok.

      Usuń