wtorek, 24 lutego 2015

Zachciewajki na rok 2015



Hej
Dzis pokaze wam moje zachcianki na rok 2015. Nie ma tego wiele, poniewaz mam naprawde sporo kosmetykow i chcialabym troche zmniejszyc ich ilosc w mojej kosmetyczce. Poza rzeczami, ktore wam pokaze oczywiscie dalej na mojej wishliscie jest torebka Korsa i zegarek, ale nie ma sensu trzeci raz tego tu wklejac.

Bardzo ciekawia mnie pedzle firmy Zoeva. Slyszalam o nich wiele dobrego i chcialabym je wyprobowac. Mam zamiar kupic pedzel do rozu, konturowania, pudru, rozswietlacza i do rozcierania cieni. 
Podklad Revlon Colorstay, mimo swoich kilku minusow, jakims sposobem dalej jest na mojej liscie, to chyba przez jego krycie.
Niedawno wyszly nowe kolory mojej ulubionej pomadki Rouge Edition Velvet z Bourjois i chce kupic 2 czy 3. Kolory nude nie do konca mi pasuja, dlatego  nowych odcieni wzielabym tylko numer 11, ewentualnie 9 i ze starej serii Pinng Pong.
Moje cienie ze Sleek juz sie przeterminowaly, a firma Zoeva kroluje na blogach, wiec mam ochote na jedna paletke na wyprobowanie, jeszcze nie wiem ktora.
Za niedlugo przeprowadzam sie do cieplejszego kraju, a moje oczy sa naprawde bardzo wrazliwe. Moze jako urodzinowy prezent zakupie sobie okulary Ray Ban.

Wiecej zachciewajek na ten rok nie mam. Bede probowala kupowac kosmetyki wtedy, gdy sie skoncza. 

A wy na co chcecie zapolowac w tym roku??





33 komentarze:

  1. Ah ta Zoeva ... teeż chceeee :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mnie kuszą te pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele osob mowi ze sa epsze od maca

      Usuń
  3. Pomadki i pędzelki <3 Mam 3 pędzelki Zoeva i teraz jeszcze bardziej chce mieć je wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeden pedzelek... do kresek/brwi i niestety jest slaby, w ogole go nie uzywam, ale tak c zy siak inne mnie kusza.

      Usuń
  4. Teraz Zoeva na topie:) mnie póki co nie rusza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie czekam, az bedzie wiecej opini.

      Usuń
  5. Piękne zachciewanki - życzę w takim razie, abyś mogła je szybko zrealizować :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojjj a mnie jakoś nie kręcą pędzle zoeva:) mam hakuro i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam hakuro, tzn do podkladu, ktory spisuje sie dobrze i do rozu, ktory jest w miare, ale nie jest moja miloscia. Do pudru, rozswietlacza i konturowania nie mam fajnego pedzla, wiec sie sprzydadza. Do Zoeva mam lepszy dostep niz do Hakuro.

      Usuń
    2. Jak dla mnie Hakuro nie dorasta Zoeva do pięt, szczególnie jeśli chodzi o pędzle do podkładu czy do konturowania :)

      Usuń
    3. Dlatego tez chce zoeve ;)

      Usuń
  7. No nie! Zoeva podbija teraz internety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie jest swietna ;);)

      Usuń
    2. Ja również zamierzam zamówić pędzle Zoeva:)

      Usuń
  8. Okulary i mi by się przydały. Ja planuję też meliski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam juz 3 meliski i mi wystarczy na razie

      Usuń
  9. Gdzie sie przeprowadzasz?:) Hiszpania? Ja pedzle zoevy mam. Jestem zadowolona z zakupu - niedlugo zrobie male porownanie z Hakurowymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wracam na stare smieci, ciekawe na ile hehe

      Usuń
  10. na swojej chciejliście mam również te pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz co Kochana jednego nie masz na liście :) odpoczynek ;) a tak naprawde to mi sie marzy szczoteczka Foreo Luna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też marzyłam o zoevie i na swieta dostałam zestaw pędzli pod choinkę :-) mam zestaw Classic + dokupiłam 101 Luxe Face Definer. Pędzle są super jakościowo i porównując np z MACem znacznie tańsze.
    Zazdroszczę przeprowadzki. Gdzie się wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę. Moim marzeniem jest zamieszkać w ciepłym kraju ;-) może kiedyś Cię odwiedzę ;-)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ochotę wypróbować podkład Revlona, ciekawa jestem jak sprawdzi się u mnie. Mam nadzieję, że znajdę odpowiedni, jasny odcień. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czesc Karolinko, tak czeakm na przesylke od Patrycji, ale chcialam juz cos wrzcuic na rozgrzewke..Wyglada na to , ze bedzie PART two..:)) sciakam! Milego wieczoru xxx

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje plany zakupowe na ten rok są nieco większe, a kilka z nich udało mi się już nawet zrealizować :) Mam nadzieję, że i kolejne w końcu się u mnie pojawią, a wśród nich mineralny podkład Annabelle Minerals, róż MAC w popularnym odcieniu welldressed, peeling enzymatyczny Organique, serum do twarzy Bielenda, zapach Roberto Cavalli Aqua (chociaż CK One też bym się zadowoliła :P). Z niekosmetycznych czarny zegarek, idealna torba na ramię i buty do biegania. Trzymam kciuki za realizację Twoich chciejstw i swoich przy okazji też!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń