środa, 25 marca 2015

Naturativ Relaxing Body Butter- Pat and Rub Relaksujace Maslo Do Ciala

Hej
Na spotkaniu blogerek w Londynie otrzymalam dwa produkty firmy Naturativ, czyli Pat and Rub produkowane na zagraniczny rynek. Jednym z nich bylo Relaksujace Maslo do Ciala. Bardzo sie ucieszylam, ze bede mogla wyprobowac kosmetyki z tej marki, poniewaz nigdy nie mialam z nia do czynienia.


Od producenta:
Tworząc linię Relaksującą myśleliśmy o przyjemnej i skutecznej pielęgnacji ciała, ale także o odprężeniu dla zmysłów.
Nawilżające Masło do Ciała jest szczególnym kosmetykiem naturalnym o konsystencji tortowego kremu.
Bogactwo i wysokie stężenie maseł (np. masło shea, oliwkowe, kakaowe) i olei roślinnych sprawiają, że nawet bardzo sucha skóra jest znakomicie nawilżona i uelastyczniona.
Efekt zauważalny jest już po pierwszym użyciu.
Naturalne Masło do Ciała tworzy na powierzchni skóry nietłustą warstwę ochronną zapobiegającą utracie wody przez naskórek.
 Olejek z trawy cytrynowej poprawia wygląd skóry: wygładza i oczyszcza.
Relaksujące Masło do Ciała z łatwością wchłania się w skórę. Aromat kosmetyku relaksuje zmysły i odświeża umysł.
Kosmetyk naturalny z certyfikatem NATRUE.

Kompozycja:
masło shea* – nawilża i zmiękcza
masło kakaowe* – natłuszcza i uelastycznia skórę, łagodzi podrażnienia
masło oliwkowe* – wygładza i koi
olej babassu* – uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV
olejek z trawy cytrynowej* – poprawia wygląd skóry: wygładza i oczyszcza
squalane* (z oleju oliwkowego) – nawilża
ekstrakt z cytryny* – działa ujędrniająco i przeciwzapalnie
naturalna witamina E* – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża
gliceryna roślinna* – nawilża
inne roślinne substancje natłuszczające i nawilżające*

*surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym



Sklad:
Aqua, Butyrospermum Parkii , Caprylic/Capric Triglyceride, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Orbignya Oleifera Seed Oil, Glycerin, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Cetearyl Alcohol, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Hydrogenated Olive Oil, Myristyl Myristate, Squalane, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Cetearyl Glucoside, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum, Sodium Phytate, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene, Cymbopogon Citratus Herb Oil, Citral, Geraniol, Limonene, Linalool, Isoeugenol, Citronellol

Moja opinia:
Maslo do ciala Naturativ znajduje sie w platsikowym sloiczku o pojemnosci 250ml. Jest zabezpieczone sreberkiem, co jest duzym plusem. Ma tylko 6 miesiecy waznosci do zuzycia po otwarciu, co dla niektorych moze byc problemem. Jego zapach jest jest dosyc intensywny, glownie czuc trawe cytrynowa i odrobine kokosu. Wolalabym, zeby bylo odwrotnie. Podoba mi sie ta won, chociaz zdecydowanie nie jest to cos co sprawiloby, ze bym sie zrelaksowala. Mysle, ze bardziej pobudza niz odpreza. Troche mi przypomina zapach tajskiego curry... nie zawsze chce pachnac jak jedzenie. Nie uzylabym go na wieksze wyjscie, bo moze gryzc sie z perfumami. Kosmetyk ten ma konsystencje gestego balsamu. W porownaniu do produktow z The Body Shop jest duzo rzadszy, nie nazwalabym go maslem. Swietnie nawilza, szybko sie wchlania i jest 100% naturalny. Mozna go zakupic na stronie Pat and Rub lub jesli mieszkacie w UK w sklepie EcoEuphoriaJego cena to 69zl/ £14.20. Czesto mozna znalezc je na promocji. Czy polecam to maslo? Zdecydowanie tak, chociaz sama wybralabym inny zapach. 



Drugim kosmetykiem, ktory otrzymalam byl Rewitalizujacy Zel Myjacy. Ten produkt sie u mnie nie do konca sprawdzil, co prawda dobrze myje, nie wysusza skory, ale slabo pachnie, a zapach to dla mnie najwazniejsza rzecz przy wyborze zelu po prysznic. Ja nie czuje praktycznie nic, troche natury. Nie jestem osoba, ktora uzywa tylko naturalne kosmetyki, wiec nie musze wydawac duzo na produkty tego typu. Staram sie go zuzyc jaknajszybciej, bo nie moge sie doczekac czegos ekscytujacego pod prysznicem... o zapachu mowa oczywiscie...
Jesli jednak wy stosujecie tylko kosmetyki naturalne to mozecie kupic ten zel tutaj lub tutaj, w zaleznosci gdzie mieszkacie. Jego cena to 45zl/ £9.50

Sklad:
Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Lauryl Glucoside, Glycerin, Polyglyceryl-4 Caprate, Inulin, Coco-Glucoside, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Glyceryl Oleate, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract, Benzyl Alcohol, Sodium Phytate, Dehydroacetic Acid, Parfum, Citral, Citronellol, Limonene, Citric Acid








24 komentarze:

  1. haha bardziej pobudze niż odpreża ... hmm :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Pat&Rub miałam do czynienia wcześniej, jednak czekam aż na stronie będa mieli więcej produktów P&R i Phenome :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam parcia na nature. Jedyne co mnie kusi to mydlo Aleppo.

      Usuń
  3. Maselko ja mam z tej serii peeling cukrowy i kremik do dloni tez niedlugo bedzie relacja z uzywania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Nie wiedziałam, że marka jest pod inną nazwą za granicą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nie wiedziala... Do spotkania blogerek.

      Usuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że Pat produkuje na zagraniczny rynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nie wiedzialam ale nie wydaje mi sie zeby w normalnych sklepie to sprzedawali. Raczej na stronach z polskimi kosmetykami...

      Usuń
  6. Człowiek to się jednak przez całe życie uczy :D Chociaż szkoda, nazwę rodzimą mają ciekawą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sie zastanawiam dlaczego zmienili nazwe. Wedlug mnie niepotrzebnie.

      Usuń
  7. Uwielbiam masło Pat&Rub, ale kupuję zawsze to z serii hipoalergicznej, ze względu na delikatny zapach ;-)
    Używam również żeli pod prysznic tej marki, najczęściej z serii otulającej bądź relaksującej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam gdzie wachac tych masel. Mam zapas nawilzaczy do ciala na caly rok, wiec na razie nie sprobuje.

      Usuń
  8. Hmmm lubię curry, ale chyba nie chciałabym nim pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie. Zapach ten nie jest na tyle niefajny, zebym nie uzywala tego masla, ale wole uzywac go na nogi niz blisko nosa.

      Usuń
  9. Z maseł PAT&RUB polecam hipoalergiczne - świetnie nawilża i bardzo delikatnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie sie nie skusze, bo mam zapas masel na rok.

      Usuń
  10. Fajnie wygląda to masełko nic jeszcze nie miałam z tych kosmetyków pora to zmienić. :)Z naturalnych miałam sporo z firmy organique:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że P&R zmienił nazwę na rynek zagraniczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie P$R nie jest wart swojej ceny...

    OdpowiedzUsuń