czwartek, 2 kwietnia 2015

Soap and Glory Foot Buffer- Najlepsza Tarka do Stop


Hej
Nigdy nie dbalam zbytnio o moje stopy, ale z wiekiem stwierdzilam, ze warto cos z nimi zrobic. Poczatkowo zdecydowalam sie na pierwsza lepsza tarke, ktora nic nie robila, wiec przestalam jej uzywac. Pozniej dowiedzialam sie o koreanskich peelingach do stop. Pierwszym, ktory zakupilam byl ten z HolikaHolika i spisal sie swietnie, jednak kolejne opakowania dzialaly coraz slabiej. Moj pierwszy krem do stop kupilam jakies 2 lata temu i w koncu go zuzylam... w zeszlym miesiacu. Szukalam jakiejs tarki, ktora naprawde mnie zachwyci i taka znalazlam. Soap and Glory Foot  Buffer jest cudownym narzedziem. Moje stopy wygladaja swietnie. 

Niepozornie wygladajaca tarka jest naprawde ostra, mocno sciera. Ma dwie rozne plaszczyzny scierajace, a takze schowany w raczce maly pilniczek, ktory swietnie sie sprawdzi np. do duzego palca itp. Buffer ten jest bardzo wygodny w uzyciu, nie musimy sie meczyc, nie ma tego okropnego odglosu i uczucia jak przy tarce w kamieniu. Stopy sa gladkie bez wiekszego wysilku. Uzywam jej raz na tydzien, czasami rzadziej. Bardzo latwa utrzymac ja w czystosci, wystarczy opłukać woda z mydlem i wysuszyc. Pozniej smaruje stopy kremem Heel Genius z Soap and Glory. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i bardzo go polecam. Juz nie bede kupowac koreanskich peelingow, nie sa mi potrzebne.





Ciesze sie, ze wlasnie teraz odkrylam ta tarke, bo za niecale dwa miesiace wyprowadzam sie do cieplego kraju i sandalki beda na moich stopach kazdego dnia.
Cena Foot Buffer w Boots to £8.75.

A wy jaka tarke polecacie?





27 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę tarkę o takim kształcie i wyprofilowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam taką w kamieniu i jakoś tak nie lubię jej używać, tą oglądałam wcześniej, ale sobie pomyślałam, że tarka za 8f to lepiej wezmę tą tańszą kamienistą, skoro i tak nie jest to dla mnie jakiś produkt must have:) Widać powinnam była wziąć tą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubie pumeksow, jak dla mnie nic nie robia, £8 jest do przezycia, a pewnie troche posluzy.

      Usuń
  3. Widziałam ja juz kilka razy chyba sie na nia naprawde skusze

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze nie ma jej u nas :( potrzebuje wlasnie czegos takiego..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wycieczke do Londynu... pozwiedzasz, a przy okazji kupisz tarke hehe

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze nie jestem sama w uwielbieniu.

      Usuń
  6. Wygląda bardzo ciekawie, u mnie dobrze się sprawdza tarka z Douglasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy jej nie mialam, ale super, ze znalazlas cos dobrego dla ciebie.

      Usuń
  7. ja jeszcze tarki nie używałam nigdy

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że nigdy tarki nie używałam, nie mam za dużych problemów z pielęgnacja stop. Ale produkty marki chętnie bym przetestowała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez przez dlugi czas nie uzywalam, albo uzylam raz na rok... ale teraz co jakis czas uzyje i jest super.

      Usuń
  9. Nie uzywam tarek, ale zastanawialam sie nad ta z schola, cenowo jednak ta wypada lepiej wiec moze jeśli sie zdecyduje to najpierw przetestuje ta z soap and glory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta na baterie z Sholl kupilam mamie, ale jeszcze nie pytalam jak dziala, musze zadzwonic.

      Usuń
  10. Fajnie wygląda, muszę jej poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, chyba w kazdym Boots jest.

      Usuń
  11. Oooo, nawet nie wiedziałam, że S&G ma tarkę w ofercie! Koniecznie się za nią rozejrzę! Dobra tarka nie jest zła! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta zdecydowanie jest dobra, nawet bardzo.

      Usuń
  12. Muszę się jej bliżej przyjrzeć przy następnej wizycie w Boots :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo wszystko wolę zostać przy Tweezerman Pedro Smoothing Stone, może kiedyś w ramach zastępstwa na jakieś dłuższe wyjazdy kupię tę opisywaną przez Ciebie, ale Tweezerman zapracował w pełni ma moje zaufanie, czego o S&G za bardzo napisać nie mogę ;)

    Udanej i bezproblemowej przeprowadzki życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli juz masz Tweezerman Pedro Smoothing Stone to nie ma co kupowac tej z Soap and Glory, ale jak juz za pare lat ci padnie to polecam zmiane.

      Usuń
    2. Bezproblemowa na pewno nie bedzie, ale dziekuje bardzo.

      Usuń