poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Zdobycze ostatnich tygodni

Hej
W ostatnich tygodniach probowalam sie wstrzymac z wiekszymi zakupami, mam naprawde sporo kosmetykow i nie ma co zawalac szafek zapasami. Staram sie kupowac tylko to co potrzebuje. Raczej tak juz zostanie, bo ostatnio wyrzucilam sporo niezuzytej kolorowki.

Moj ukochany puder Prep+Prime z MAC jest juz na wykonczeniu, chcialam go znowu zakupic, ale stwierdzilam, ze sprobuje czegos nowego i odrobine tanszego. Zdecydowalam sie na Vichy Dermablend, ktory kosztowal mnie £14,55 na stronie www.feelunique.com . Normalna cena to £17 za 28g, ale znalazlam gdzies znizke w internecie. 9g pudru z MAC wystarczylo mi na rok... wiec, ten powinien byc ze mna 3 lata...
W koncu nazbieralam 6 opakowan kosmetykow MAC i moglam wymienic je na pomadke. Co prawda oddalam praktycznie cala Impassioned, ale byla juz przeterminowana i zupelnie mi nie podpasowala. Oddalam tez dwa opakowania po zdepotowanych cieniach i o dziwo nic nie mowili... Wybralam cudna pomadke Russian Red, przepiekny kolor, jestem zakochana. Myslalam nad All Fired Up, ale moze nastepnym razem ja wybiore. Troszke sie balam wykonczenia Retro Matt.

Moj szampon sie skonczyl, wiec wybralam Garnier Ultimate Blends z olejem z awokado i maslem shea, ktory kosztowal £1,95. Wczesniej siegnelam tez po odzywke z tej samej seri ale ta z olejem kokosowym i maslem kakaowym, ktora swietnie wygladza wlosy. Ceny nie pamietam, ale na pewno byla w promocji.

Skonczyl mi sie krem nawilzajaco-matujacy z Ziaja... i poszlam do polskiego sklepu i bardzo sie ucieszylam widzac krem +25, szybko go wzielam i w domu zauwazylam, ze jednak to nie jest moj ulubieniec, a jakis inny wygladzajacy. Mam nadzieje, ze nie bedzie zly.
Korektor z Collection w odcieniu Fair mam na wykonczeniu, wiec kupilam kolejne opakowanie za £4,18.


Nie mialam zadnego antyprespirantu, wiec zakupilam Right Guard, ktory spisuje sie dobrze, co prawda nie mam problemu z poceniem sie i zima wcale nie uzywam tego typu produktow, ale lato sie zbliza, pogoda sie poprawia, wiec warto nabyc dezydorant. 
W TkMaxx znalazlam szczotke The Wet Brush i zdecydowalam sie na kupno, poniewaz moje 2 Tangle Teezer zaczynaja sie niszczyc, a ja chcialam sprobowac czegos nowego. Zaplacilam £6, poniewaz gora od opakowania byla zniszczona, ale normalna cena to £7,99.

Jak tam wasze zakupy? Szalejecie?




27 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że można wymienić opakowania Mac na pomadkę. Ciekawe czy u nas też. Ja mam puder Mac już prawie półtora roku i coś dna nie widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie ze w kazdym kraju mozna wymienic 6 plastikowych opakowan, ale np w hiszpani zamiast pomadki mamy cien.

      Usuń
    2. Taaaak! :) 6 opakowań = nowa pomadka - może być limitka, ale po warunkiem, że jest w czarnym standardowym opakowaniu :)

      Usuń
    3. Oooo! Fajnie:) Tylko te kosmetyki są tak wydajne, że małe szanse:D Chyba, że właśnie oddam jak już będą po terminie:D

      Usuń
    4. Ja oddalam dwa zdepotowane cienie i jedna niezuzyta pomadke, tylko 3 pudry z ostatnich 2,5lat... Teraz bede czekac latami bo roz, brazer czy rowietlacz chybaz nigdyz nie zuyje, ale pomadki pewnie szybciej pojda... Mam zamiar sprobowac fixing sprayni plyn do mycia pedzli a to szybciej sie zuzywa hehe

      Usuń
  2. oj niestety ten puder z Vichy nie jest wcale taki wydajny......... mam go i dość szybko ubywa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mysle, ze spokojnie na 2 lata starczy, a i tak pewnie mi sie znudzi... w ogole marze o meteorytach i ostatnio znalazlam je za £21 w ES... wiec chyba sprobuje

      Usuń
  3. Zaciekawiłaś mnie pudrem Prep+Prime, chyba się mu przyjrzę :). Daj znać jak Vichy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, pewnie kiedys do niego wroce.

      Usuń
  4. U mnie raz więcej, raz mniej kupuję, ale sporo rzeczy przybywa. Sporo też upłynniam - a to Sisi, a to ich koleżankom;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja coraz mniej, jestem z siebie dumna

      Usuń
  5. Słyszalam dobre opinie o tej szczotce :)
    i czekam na recenzję pudru Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze szczotki jestem zadowolona. Tecenzja pudru i szczotki bedzie ale pewnie za kilka miesiecy

      Usuń
  6. Russian Red to moja ulubiona czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym wypróbowała ten duet Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwycAj kupuje szampon head and shoulders, ale czasami potrzebuje zmian

      Usuń
  8. Russin Red przepiękna! Świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa, jak sprawdzi się ten puder Vichy.
    Koniecznie pokaż pomadkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaze i puder i pomadke jak tylko moja twarz wroci do normalnosci

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Russian Red mam i uwielbiam! :) Jest bardzo klasyczna i taka tajemnicza...

    OdpowiedzUsuń
  12. Puder Vichy, korektor i krem Ziaji lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa pudru vichy i pomadki mac :-)

    OdpowiedzUsuń