środa, 13 maja 2015

Mini zakupy kosmetyczne.


Moje zakupy w ostatnich tygodniach byly bardzo podstawowe, jednak kilka rzeczy sie uzbieralo. Kusza mnie ostatnio lakiery do paznokci, ale probuje sie powstrzymac, bo zazyczylam sobie na urodziny zestaw do hybryd, mam nadzieje, ze sie z nimi polubie. 


Na zapas kupilam zmywacz Sally Hansen i dwie wody micelarne z Garnier. 



Konczy mi sie zel do mycia twarzy, zdecydowalam sie na Pure Activ Fruit Energy z Garnier. Do mycia pedzli chcialam kupic cleanser z MAC, ale stwierdzilam, ze chwilowo wystarczy mi mydlo antybakteryjne Carex.


Co jakis czas potrzebuje mocniejszego oczyszczenia skory glowy, wiec jak zwykle kupilam szampon Head&Shoulders. Za dwa tygodnie bede zyla w upale 30-45C, wiec filtry do ciala na pewno sie sprzydadza. Skusilam sie na ogromne opakowanie Vichy.


Moja siostra znalazla na wyprzedazy pincete Tweezerman za £5.24, a normalna cena to ponad £20. Juz mam rozowa, ale w takiej cenie nie moglam nie kupic. I jak zwykle do koszyka wpadl zel od Femfresh. 

Mam malo czasu na blogowanie, musze zalatwiac wiele spraw zwiazanych z przeprowadzka. Nie wiem tez, co bedzie w poczatkowych tygodniach po przeprowadzce, bo pewnie nie bede miala internetu, ale zobaczymy. 



18 komentarzy:

  1. Wow super zakupy:) a zdradzisz gdzie się przeprowadzasz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabierz mnie ze sobą!!! Zazdroszczę!!!

      Usuń
    2. Haah wskakuj do vana ;). Naprawde nie ma czego :)

      Usuń
  2. Faktycznie ograniczylas sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh jak Ci zazdroszczę Hiszpanii:) Oby wszytko przebiegło zgodnie z planem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy, wiem jak jest przed przeprowadzka do innego kraju, wiec nie dziwie sie ze ograniczasz kupowanie. Powodzenia ze wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę tej przeprowadzki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten krem do opalania z Vichy. Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dobry wybor. Na twarz tez nakladalas? ( bardziej o plaze mi tu chodzi i o dziecko)

      Usuń
  8. Muszę się wybrać po micel Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Doczytałąm wyżej, że przeprowadzasz się do Hiszpanii! Aaaale Ci dooobrze! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bede sie topic... juz jest tam 35c w cieniu... a co dopiero w sierpniu... chyba kupie sobie czapke z wiatraczkiem

      Usuń