czwartek, 7 maja 2015

Zakupy niekosmetyczne- Michael Kors, New Balance, Next, Ray Ban

Od dluzszego czasu marzylam o torebce Michaela Korsa. Mialam kilka typow, ktore co kilka miesiecy sie zmienialy... zreszta widzialyscie je u mnie na blogu w zachciewajkach. W grudniu stwierdzilam, ze nie chce wydac tak duzych pieniedzy i skusilam sie na torebke angielskiej firmy Modalu, ktorej cena w promocji wyniosla polowe tej od MK. Jestem z niej mega zadowolona, bo ma swietna jakosc, jednak dalej myslalam o Korsie. Jak tylko mialam przyplyw gotowki zamowilam piekna fuksjowa Selme w rozmiarze medium. Jestem zachwycona. W sam raz do slonecznej Hiszpanii. Tego koloru szukalam wszedzie i znalazlam tylko na stronie Harrods. Jej cena to £260 plus przesylka. 


 Nie moglam zlapac prawdziwego koloru, dlatego pokazuje go wam na zdjeciu ze strony Harrods.



Jakis czas temu bylam w centrum handlowym w poszukiwaniu prezentu dla siostry i weszlam do sklepu Office. Na stojakach z butami z przecena zauwazylam jedna pare butow New Balance 574, w kolorze ktory mi sie bardzo podobal i akurat w moim rozmiarze. Nie moglam ich nie kupic. Ich cena to £45 obnizona z £69,99.




Na stronie Next znalazlam sliczne skorzane sandalki, ktore caly czas byly wysprzedane. Jak tylko uzupelnili rozmiary to po chwili juz ich nie bylo. W koncu jak zobaczylam, ze moj rozmiar jest dostepny to szybko go kupilam. Ich cena to £56 jednak mialam znizke £15. Chcialam cos wygodnego, na codzien, jednak nie chcialam plaskich sandalow. 




Jak juz poszlam odebrac sandaly ze sklepu to zdecydowalam sie tez na szorty. Wczesniej bylam w H&M i wiekszosc spodenek byla mega krotkich, a ja niestety do szczuplych osob nie naleze i z tylkiem na wierzchu wygadam zle, poza tym mam grube uda i w dluzszych mi wygodniej. Ich cena to £18. 



Za 3 tygodnie przeprowadzam sie do Hiszpanii, wiec sprzydadza sie mi porzadne okulary przeciwsloneczne. Zdecydowalam sie na Ray Ban w modelu Justin 4165. Chcialam rozowe, ale w koncu zdecydowalam sie, ze sama sobie wybiore przod, boki i szkla. Zamowilam je na stronie producenta. Cena to £118. Moglam wybrac jakis napis na bokach oprawek i na pokrowcu. 


Z kosmetycznych rzeczy zakupilam tylko mydlo, dwa plyny micelarne Garnier i zmywacz Sally Hansen na zapas. Jest kilka rzeczy, ktore mnie mega kusza, ale to moze za miesiac lub za dwa. Bardzo bym chciala Meteoryty Guerlain, Beuty Blender i jakas paletke Zoeva,  albo The Balm. 







28 komentarzy:

  1. Boska torebka! I okulary:) ja sobie kupiłam takie zwykłe czarne z polaryzacją, bo bym sie zapłakała, jakby gdzieś zostawiła rajbanki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Ja nie mam zamiaru ich zgubic ;)

      Usuń
  2. Torebka jest absolutnie przepiękna, ja marzę o błękitnej ale w sumie kolor tej Twojej jest jeszcze lepszy, bo i na jesień będzie pasował a pastelowa juz mniej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym jeszcze chciala jakas mniejsza ale tez pewnire w mocniejszym kolorku, chociac navy mi sie podoba i szara

      Usuń
  3. Selma tez dlugo czas mi się marzyła, ale dokonalam przeglądu moich torebek i okazali sie ze jest ich na prawde sporo wiec odpuscilam ;) ale kolor który wybrałaś jest mega i widzę ze w butach i okularach trz przejawia sie cos podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko torebke Modalu i jakas kopertowke z primarka reszte wyrzucilam ;)

      Usuń
  4. Jak ja Ci zazdroszczę tej torebki i okularów i figury do tych spodenek :D Niech Ci dobrze służą Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj figurke to ty masz duuuzo lepsza. Ja mam brzuch jak beczka

      Usuń
  5. Torebka fajna, jednak ja kupując tak drogi model postawiłabym na bardziej klasyczny kolor.
    Mimo to, torebka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam juz czarna Modalu i mi wystarczy. Nrazowe mi sie nie podobaja. A zreszta kiedys moge kupic druga ;)

      Usuń
  6. A ja Ci zazdroszczę przeprowadzki do Hiszpanii :P Sandałki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz tam mieszkalam, nire ma czego zazdroscic, chyba ze upalu 45c i kiszenia sie w domu, bo na dwor nie da sie wyjsc ;)

      Usuń
  7. ja mam 2 torebki michaela korsa. tę selme również mam, ale w odcieniu czerni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka masz druga :)? Mi sie kilka mniejszych podoba i pewnie sobie kupie jak bede mogla.

      Usuń
  8. Ja muszę teraz zainwestować w dobre okulary ;)
    A co do torebki to piękna! Sama myślałam o Korsie, ale zdecydowałam się na Ted Baker :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi te z Teda jakos nie do konca pasuja.

      Usuń
  9. Piękna Selma! To chyba najpiekniejszy model wśród Korsowych torebek! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy i te spodenki...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe zakupy :) Nawet nie wiedziałam, że RB daje możliwość takich modyfikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakupy :) Ray bany uwielbiam, najlepsze okulary ever, bedziesz miala na lata :D Podobnie jak z torebka MK :D Wlasnie Selmy mi sie najbardziej podobaja z jego kolekcji torebek:)

    OdpowiedzUsuń