środa, 20 maja 2015

Zuzycia ostatnich tygodni.

Dzis pokaze wam kolejna porcje moich zuzyc z ostatnich tygodni. Nie jest tego za wiele, ale moglo byc gorzej. Wiekszosc to pielegnacja.

Odzywka z firmy Loreal byla beznadziejna, mocno puszyla moje wlosy, wiec jesli juz jej uzywalam to przed myciem, a pozniej nakladalam cos wygladzajacego. 
Head and Shoulders jak zwykle dobrze sie spisywal.

Odzywke Brazil Nut z The Body Shop mam chyba ponad rok i nie potrafilam jej zuzyc, w koncu wcieralam we wlosy corki. Jednego dnia mi wlosy obciazala, a drugiego puszyla, a ponoc powinna ujarzmiac baby hair.
Ocet malinowy z Yves Rocher poza cudownym zapachem nie robil nic, nie zauwazylam jakiegos dodatkowego basku. 
Krem z Pharmaceris z kwasem migdalowym dobrze robil mojej cerze, chociaz nie zwalczyl tradziku, ale juz nie bede mogla go uzywac przez wieczne slonce w Hiszpanii. 

Plyn micelarny z Garnier bedzie u mnie chyba juz na zawsze. 
To juz przedostatnie opakowanie Femfresh, ktore bede uzywala. W Hiszpanii pewnie skusze sie na Ziaja.



Zel do twarzy z Garnier wygralam kiedys w rozdaniu. Dobrze oczyszczal, ale tez przesuszal twarz. Na pewno nie kupie ponownie. 
Wibo Eyebrow Stylist to moj ratunek jak nie mam czasu na makijaz. Lubie, chociaz idealem nie jest. Mam juz kolejny w uzytku. Ostatnio polubilam sie z pomada z Anastasia, bo w koncu ogarnelam jak ja aplikowac, zeby nie zrobic za mocnego efektu.


Jest tego mniej niz myslalam. 


15 komentarzy:

  1. Jak dla mnie odżywka z Loreal jest prawie ze idealna, szkoda że u Ciebie się nie sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyn micelarny Garniera też bardzo polubiłam, świetna alternatywa dla Biodermy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Head&Shoulders również lubię, pomimo jego dość kiepskiej reputacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet o niej nie czytam, wiem ze dla mnie jest dobry, wiec uzywam.

      Usuń
  4. uwielbiam micelka garniera:) gratuluję zużyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego gratulowac, slabo poszlo.

      Usuń
  5. Ja byłam z tej płukanki zadowolona, nabłyszczala mi włosy, ale zapach sie nie utrzymywał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze mi sie zawsze blyszcza, ze tego nie zauwazylam, nie wiem hehe.

      Usuń
  6. Płyn z Garniera kupiłam wczoraj dopiero pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Ci poszło! A tej Hiszpanii wiesz, że Ci zazdraszczam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję denka! Szkoda, że nie wszystko się sprawdziło, ale przynajmniej wiesz, czego unikać :-)

    OdpowiedzUsuń